søndag 25. november 2007

Litt småtteri....

Noen prosjekter....
Det er travle dager nå før jul. Men noe småtteri har jeg da fått gjort i det siste.
Til farsdagen strikket jeg en isskrapevott, det er jo noe mitt pappa har bruk for i disse tider, for her laver snøen ned i dag. Men selvfølgelig glemte jeg å ta bilde av den før jeg ga den bort...

På fredag sendte jeg disse vottene i bursdagsgave til min venninne i Oslo. Har allerede fått tilbakemelding om at hun likte dem, så jeg håper de blir brukt masse. De er strikket i Fritidsgarn og popcorn. Morsom variant...

Akkurat nå er det julehjerter som skal toves som er på pinnene mine. (Ja, ett av mine pinnesett ja. Finnes en del UFO`er hos meg også...) Har ikke rukket å tove dem enda. Har planer om pynte og gi bort noen sånne til jul, fylt med litt julegodis.











2 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte votter du har laget.Kjekt å få hjemmelagede hjerter med noe godt oppi.Ha en fin onsdag.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Det var kjempeflotte votter du har strikket, ha en god dag med hilsen asterix.