mandag 14. juni 2010

Brrrr....


Årets sommer her i Trøndelag har hitill vært kald og hustrig. Vi fyrer i ovnen midt i juni, og jeg har måttet strikke meg et par nye tøfler. Det skal også nevnes at jeg har tynne ullsokker inni tøflene. Ja, jeg vet det er 16. juni, men jeg fryyyyser!

Liljekonvallen er en av mine favoritter. Selv den fryyyser. Den pleier å komme fram til min nieses bursdag 21. mai, men i år ventet den helt til gubbens bursdag 3. juni.
Huff, nå kjenner jeg at jeg er bittelitt værsjuk. 6-7 grader og nordavind er liksom ikke sommertempen, nei!

Måtte jo lage et kort til gubben også. Han er en lidenskapelig fisker, så da måtte det bli noe med fisketema. En flott regnbueørret, ikke sant?


Juniplagget mitt vokser også. En liten kjole/tunika i Lerke.


2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Skjønner godt at du fryser, det gjør jeg også.... Hadde hatt godt av litt sol nå, ja!
Flott kort du har laget, du har fått skikkelig taket på dette nå :)

Gleder meg til i kveld, kom når du lyster!

Saga sa...

Her i Lofoten fryser vi også, og selv om vi har lys hele døgnet så synes jeg det er så mørkt inne at jeg må ha på lys. Litt varme hadde gjort seg nå.

Fine og varme ting du lager. :)