søndag 4. desember 2011

2. Adventssøndag

2. søndag i advent kom med sludd og vind. Hustrig med andre ord!
Da er det koselig å stå opp og åpne neste pakke i adventskalenderen!

I den tredje pakken fikk jeg et sett med flettepinner!
Og det passet jo bra siden jeg i dag fikk niesejulegaveønske om et pannebånd i mønster ala Bellas votter. (men jeg kan ikke huske fargen på vottene dine, Malin?)

I dag fikk jeg et målebånd. Kjempesnedig, for jeg tror det er noen husnisser som låner målebåndet mitt innimellom. Finner det aldri når jeg skal ha det! Dette skal jeg passe på!




Som sagt, det er hustrig i dag. Hva er vel bedre enn ei stor gryte med rykende varm Brennsnut eller kjøttsuppe da? Nam nam!


Jeg har stort sett tilbringt helgen i sofakroken sammen med strikkepinnene eller ei god bok, paracet og tørkepapir. Influensa like før jul er slett ikke gøy!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Suppen så god ut, ble litt sulten her. God bedring, ikke morsomt å være syk uansett tid på året.

Malin sa...

Bella-vottene var hvite! Du har bilde av dem i et tidligere innlegg :)
http://tess-strikkedille.blogspot.com/2009/12/julegaver.html