søndag 30. desember 2007

Da har jeg begynt....

på den brune tunikaen i Familiens julehefte. Her er det bla brukt et garn som heter Dazzle. Veldig spesielt og effektfult kan man si.... (og kostbart). Gleder meg til å få den ferdig.
Jeg har måttet gjøre om litt på størrelsen, da det er oppgitt kun en størrelse, og den ble litt feil for meg. Håper den blir like bra som originalen. Har starta med en arm, for å se hvordan garnet oppfører seg med tanke på omgjøringa mi.
Kanskje litt vanskelig å vise fram den fine effekten på disse bildene, men...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denne misunner jeg deg. Synes den var sååå fin selv, men jeg har ikke planer om å strikke den. Tror jeg. Gleder meg til å se deb ferdig!! Lykke til.
Godt Nytt År!

Teraks sa...

HEY!!! Den tunikaen har jeg også siklet på!Jeg har stertet på ett litt mindre prosjekt så lenge da, pulsvarmerne og sjalet som går i lilla fra samme hefte - men denne tror jeg også jeg bare MÅ gjøre... Skal følge med her ja - spennende!!!!!