søndag 22. juni 2008

Jeg har blitt tagget


Jeg har blitt tagget av Elin.

Pick up the nearest book.Open on page 123.Find the fifth sentence.Post the next three sentences.Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Den nærmeste boka jeg fant, var en billedbok utgitt av Historielagene i Steinkjer i anledning 150 års jubileumet i fjor.  Hm, er det noe tekst der da?  Pussig nok, på side 123 er det et bilde av flittige jenter som viser fram håndarbeid. Bildet har følgende tekst: "Husmorlaget i Steinkjer drev i mange år opplæring i håndarbeid for jenter, og før siste krig var samlingsstedet frikirken Betania i Påssåby`n.      ....Tilbake til bildet av jentene med sine to lærere, som tydeligvis har en utstilling av det flittige hender har produsert."

Og jeg må vel opplyse dere om at det var mye fint på utstillingsbordet!

Det er mange som har blitt tagget av denne nå, så istedet for å plukke ut 5 stk tagger jeg heller besøkende nr. 1745 - 1750 - 1755 - 1760 - 1765.



Ingen kommentarer: