torsdag 5. februar 2009

Travel tid.....


Januar er tradisjon tro ganske så travel for oss som prøver å holde styr på regnskap, budsjetter og andre morsomme tall. Det blir lite tid til avslapping og håndarbeide når en også må ta kveldene til hjelp for å komme gjennom papirbunkene.
Men jeg vil gjerne vise dere noen bilder fra forrige helgs luftetur med hunden. Vi gikk vår vanlige runde i nyydelig vintervær. Sol og 7-8 minusgrader! Sola varmet i ryggen, og varslet om at det faktisk er vår snart.  Vi har ikke hatt noe særlig med snø, men rim og is gjør likevel landskapet flott! For dere som er lokalkjent er det utsikt mot Straumen på Inderøya.

Okei da, for dere som ser godt etter, ser dere her både gubben og bikkja med mine hjemmestrikka gensere. Gubben har genser etter et gammelt mønster, Trysling. Den er fora med lerretstoff, og er vindtett. Kjempegod!

9 kommentarer:

Rajesh sa...

its the one of the intresting fact. i was expecting more post from u...........

Linda sa...

herlige bilder! norge har nydelig natur...*savne*

men! jeg vil se nærbilde av voffsa med genser jeg!;)

Fruen på Skogmo sa...

Så flotte bilder du har tatt! Ja vi har det jammen fint på Innherred (selv om det kanskje til tider kan være veeeel kaldt).

Ønsker deg ei superfin helg!

Hildegunn sa...

Nå har jeg kikka litt i bloggen din, og her var det jammen masse flott!

Den kåpa du strikket måtte ta litt tid, ja... Men den ble kjempestilig!
Skal følge med på kjolen din også :)

annesand sa...

Heisann. Takk for en trivelig kveld i går. Gleder meg til fortsettelsen.
Så flotte bilder du har tatt en kaaald dag!
Ønsker deg en fin helg!

KATTEMORS KOSEKROK sa...

Er på bloggrundebesøk og ser på hvor mye flott som er produsert. Og ønsker deg en riktig god helg!

KATTEMORS KOSEKROK sa...

Er på bloggrundebesøk og ser på hvor mye flott som er produsert. Og ønsker deg en riktig god helg!

Hildegunn sa...

Her va d dåli me oppdateringan ;)

Vil bærre gratuler dæ me dan, både fra mæ å ho på høtta utn nætt ;)

Kos dæ på dan din!

Akvarella sa...

Så fine bilder du har tatt mot Straumen. Jeg er egentlig fra Sandefjord, men er omtrent halve året på Inderøy. Jeg holder til på Høslandet.Det er så vakkert rundt omkring på Inderøy, og serlig på Straumen.Ha en fin uke.