lørdag 11. april 2009

Påskekos!

Her i Trøndelag har vi hatt bra påskevær så langt. Det går virkelig ann å kose seg ute. Langfredag hadde vi hjemmedag. Først gikk vi en laaang tur, deretter kosa vi oss med kaffe på terassen. Værsågod, forsyn dere med nystekte blåbærboller, kvikk lunch og kaffe!

Jeg måtte også ta med meg litt tidsfordriv ut. Årets påskekrim er Isprinsessen og strikketøyet er PT-kjolen. Begynner å bli litt lei av den etter en opprekking. Men det går framover!

Lille Kaizer er jo selvfølgelig også med på kaffekosen! Litt tidlig å ta ut hagemøbler enda, så arbeidskrakken får duge som bord....Med duk blir det så bra!

4 kommentarer:

nragnhild sa...

Hei Tess!
Så artig å titte innom bloggen din - e spent på å føl me på PT-kjolen din fræmover, de e no litt av et prosjekt du har gitt dæ i gang me! Ha ei fortsatt fin påske i trivelige trøndelag - æ glær mæ te å kåmm oppover på strikketreff i juni! :)

Jorun sa...

Så koselig! Fortsatt god påske til deg og dine!

lise sa...

Mmmm, blåbærboller ser godt ut. Bruker du syltetøy, eller? Jeg er klar for å prøve!

sissels sa...

Gleder meg til å se pt- kjolen din ferdig. skal nå bruke min i morgen jeg i 100 årsdag. Har brukt den masse ellers også. Vi har ett skikkelig flott trøndervær for tiden, heldige er vi og det ser ut som at dere koser dere skikkelig. (det har vi også gjort her lenger nord i fylket, men dessverre så får jeg ikke til å legge inn innlegg på bloggen min for tiden:()
Ønsker deg ei fortsatt fin og varm påske.