onsdag 12. mai 2010

Kjøkkenhagen

Jeg har ikke veldig grønne fingre, men syns det er litt morsomt å ha noe småtteri jeg kan høste inn i hagen, slik som tomater, salat og redik. Før vi fikk hund, hadde jeg en liten kasse med avtagbart tak som Mannen har snekret til meg.

Vel, nå vokser det stort sett bare gress i den kassen, for det er en annen liten kar som har overtatt. Det er veldig kjekt å sparke bakut oppi her, fordi det er så tøft at gress og jord flyr rundt omkring! (Noen som har hørt Øistein Sundes sang om bikkja som sparker bakut? Vel, jeg tror han synger om vår Kaizer.... he he...)

Jeg har spekulert lenge på hvordan jeg skal få laget meg en liten kjøkken hage, der plantene kan stå i fred - både fra å bli sparket på og tisset på.

Jeg fant, jeg fant!

Nå har jeg bestilt et slikt ett!
Ja, kanskje blir det ikke helt likt, men nesten.

Er det ikke flott?


Bildet er lånt fra Klikk.no

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempesmart, lurt å ha noen ting i høyden :)

Anlen sa...

Så smart! Kanskje eg skulle hatt slike også:)

Fruen på Skogmo sa...

Åååjjj, de var smarte gitt! Og nå fikk jammen jeg også lyst på en liten kjøkkenhage. Hmmm... Rr det vanskelig tro?? Gleder meg i hvertfall til å følge hagen din skjønne Tess ;o)