lørdag 11. desember 2010

Kalendergaver!

I årets kalenderbytte på Hobbyboden har jeg byttet med Tonjejenta.
Morsomt og spennende å ha en helt egen kalender med mange flotte, koselige gaver.

Jeg har lagt alle mine pakker i et gammelt traug på spisebordet.
Har vært litt treig til å få blogget gavene, men her er en oppsummering så langt- eh, halveis faktisk. (som tiden flyr!)

I luke 1, 2 og 3 fikk jeg kjempegode coladrops, et nøste med mykt deilig babygarn og en artig sjokolade. Sjokoladen kastet mannen seg over - sjokolademoms som han er!



Gave 4-7 avslørte flotte lilla servietter, en dompap, deilig te og limputer jeg skal bruke i scrappingen. (Hvordan kunne du vite at jeg var tom for limputer, Tonjejenta? Kjempesnedig!)

I går fikk jeg to flotte lys - forbruksvarer her i gården! I dag lå det glitterlim i gull og sølv. Det blir flott å dekorere julekorta mine med! Takk skal du ha!

Skal vi se- kjapp regning sier at det mangler to gaver. Jo, en sjokolade som forsvant før jeg rakk å ta bilder, samt en pose med kjempegode hjemmelagde drops som ble med meg på jobben.

I dag har vi vært i Sverige og handlet til jul - noe vi slett ikke var alene om! Da er det godt å kunne slappe av litt i kveld. Håper alle har en flott lørdagskveld!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

Så hyggelig med kalendergaver. Spennende med noe nytt er også.
Ha en finfin lørdagskveld.

Anlen sa...

Du har jo fått mykje fint du også! Adventskalender til oss damene syns eg er ein fantastisk ide:)