onsdag 23. september 2009

Oppdatering, med nye kort


I dag kan jeg by dere på nykokt kaffe og bringebærmuffins! Værsågod, det er bare å forsyne seg!
Bare dere lar det være igjen en til gubben når han kommer hjem fra jobb i Røyrvik - bygda der kvinnene dro. (De har sikkert kommet hjem igjen nå, kvinnene)

Jeg er ferdig med min PT tunika nr. 91-1388, men siden jeg har lyst til å ta bilder ute og det regner bortover og vinden tar tak i det den kan finne, venter jeg på bedre vær.
I stedet viser jeg dere noen kort jeg har laget de siste dagene.

Det første kortet er laget til min nevø som ble 17 år. Han går på snekkerlinja, så trykk av en gutt med hammer måtte vel passe perfekt? Inne i kortet var det gjort plass til noen papirlapper i gave.


Dette kortet skal jeg gi bort litt senere i høst. Hvis jeg ikke ombestemmer meg, vil det gå til en god venninne som jeg desverre treffer så alt for sjelden. Tror ikke hun leser her, så jeg tar sjansen på å vise det fram nå. Stemplene er fra Kreativ Hobby.


Inne i kortet har jeg stemplet disse fine ordene, stempel fra Kort og Godt.

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Herlige kort du har laget!
Du har virkelig fått taket på dette!
Hørte at du handlet "litt" utstyr til papirhobby på Magneten også ;) Supert det da! Kanskje jeg skulle ha startet butikk, så hadde jeg nok fått solgt litt til dere iallefall :)

Ønsker dere ei flott helg også!