mandag 7. desember 2009

Kalendergaver



Vi har hatt en weekend i Trondheim sammen med gode venner. Derfor har det ikke vært oppdatering av kalendergaver i helgen. Tja, egentlig er det vel ikke oppdatert siden den 2.

Men jeg har fått flotte gaver som dere ser!
Den 3. fikk jeg en rundeteller. Det har jeg ønsket meg leeenge, så jeg ble kjempeglad!

Fredag 4. åpnet jeg pakken i full fart på vei ut døra. Der fant jeg en kjempesøt dompap. Jeg har vel en liten samlemani for dampaper. Også er det så koselig å ha dem ute på fuglebrettet om vinteren! Såååå søt da!

Her er lørdag og søndagspakken. De hadde jeg lurt med meg i kofferten, og åpnet på hotellet.
Se så flott da! Symphony Woods pinner nr. 3.5, også jeg som ikke har prøvd de pinnene før! Jeg skiftet sporenstraks pinner på desemberplagget mitt, og pinnene var kjempegode å strikke med! På det lille jeg har rukket å strikke, syns jeg at jeg faktisk strikker myye jevnere enn tidligere. Ble kjempeglad jeg, Ida! Glad ble jeg for neste pakke også, flere pakker med god the, med en pakke sjokolade til! Theposene ble med meg på jobben i dag. De skal jeg kose meg med til lunchen denne uka.

Dagens flotta gave inneholdt et nøste med Alpa fra Trysil Garn og små perler til å sy på. Garnet har jeg faktisk ikke prøvd, så det blir spennende. Ida har også lagt med en oppskrift på Owlings, flotte pulsvarmere. Disse skal jeg sannelig prøve så fort jeg har fått unna julegavene. Kjempesøte! Tusen takk, Ida. Kjempeflotte gaver! Gleder meg til fortsettelsen.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Oi, så mange supre kalendergaver. Det er kjempestas med disse daglige overraskelsene, selv for oss voksne :-)
Ønsker deg en fortsatt fin desember!
Pludrehanneklem

Hildegunn sa...

så masse flott du har fått i gavene. Herlig med kalender.

ida sa...

Hei Tess!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og tusen hjertelig takk for en super adventskalender! Første gang på fryktelig lenge at jeg faktisk gleder meg til å stå opp om morgenen :D Også føles det som du kjenner meg, for alt faller så godt i smak! Juleklem fra ida :)