mandag 8. mars 2010

Marsplagget mitt


Marsplagget mitt er ferdig. Jeg prøver å redusere garnlageret mitt for tiden, da er slike småplagg flott å strikke. Ullbuksen er i str 2 år og er strikket i Smart fra Sandes.
DukkeLise er modell.

Min far hadde bursdag sist helg. Jeg strevde vel og lenge for å finne på en bursdagsgave. Det er sannelig ikke enkelt å finne noe! Løsningen ble en haug med OL-Flax. Ryktene sier også at det faktisk ble en liten gevinst!

Jeg måtte også lage et kort. Stempelet jeg har brukt ble kjøpt inn for flere måneder siden, med tanke på denne anledningen. Jeg valgte å lage en forholdsvis enkelt kort, uten for mye blomster og stasj. Satte heller på en liten sløyfe med hundepoter, som en liten hilsen fra vår firbeinte venn.
Jeg valgte også å lage en lomme på innsiden av kortet, til å legge loddene i.





Ingen kommentarer: