søndag 22. august 2010

Siste plagget og husmorsysler....

Vi har hatt flott sommervær en tid nå, men i dag våknet vi til regnbyger. Jeg benyttet morgenen til å faktisk bake litt. Har fått med meg at cupcakes/muffins er INN akkurat nå, så jeg investerte i en muffinsbakeform tidligere i uken. Jeg har ikke vært særlig for å bake muffins for deigen renner bare ut av formene. Bakeformen var genial, og resultatet ble flotte gulrotmuffins.


Nå skal jeg sannelig prøve flere typer!

Og dette er? Bjørnebærmønster tror jeg det het så flott! Det her er en liten del av mitt 12 og siste plagg i "12 plagg - 12 måneder" alongen.



Her er hele vesten - dog uten knapper for jeg kan ikke finne de flotte knappene jeg kjøpte...
Vesten er strikket i Drops Alpakka, mønsteret er også et Dropsmønster.
Gleder meg til å begynne å bruke den utenpå en tunika eller skjorte utover høsten.

Da avslutter jeg denne alongen for min del, og er stolt og glad for at jeg har greid å fullføre målet mitt med ett plagg per måned i et helt år. Jeg har allerede flere nye prosjekt på pinnene, men har ikke noe stress for når jeg skal bli ferdig!


Ha en flott uke alle sammen!

3 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Herlig med muffins!
Oog flott strikking! :)

Hildegunn sa...

Det så godt ut med muffins! Vesten ble veldig flott, håper du får brukt den masse.

Ønsker dere ei fin uke!
Klem

gyldenkron sa...

Gratulerer med vel gjennomført strikking. Kom til to plagg jeg, så ga jeg opp...