torsdag 20. januar 2011

Det står til liv!

Det har gått trått med blogging på nyåret. Har ikke hatt noen ferdige prosjekter å vise fram. Det jobbes med noen store strikkeprosjekt om dagen, en omgang her og ei maske der på 3-4 prosjekt tar tiiiid! Men det hadde jo vært kjekt å få enten Hjertekjolen, Still Light eller Marius tunikaen ferdig før det blir sommer og varmt da......

Innimellom må jeg gjøre noen småprosjekt som jeg kan få ferdig i en fei, bare så jeg føler jeg gjør noe!


Heklet meg et par pulsvarmere i Duett fra Sandnes og sydde på en blonde jeg hadde liggende.
Likte den lille blondekantan! Dårlig fargegjengivelse på bildene, de er mørkebrune med blonde i offwhite.

Ellers driver jeg stadig og tenker ut alternative bruksmåter til Norgesglassene mine. Til jul lagde vi litt konfekt og brente mandler. I stedet for å pakke de bort i bokser, puttet jeg de i Norgesglass og satte fram.

Passer jo også fint som tulipanvase!

Ser at jeg heller ikke har oppdatert de siste kalendergavene jeg fikk til jul.
Det må jeg jo gjøre! De siste dagene fikk jeg enda et nøste med Kitten Mohair, sjokolade samt oppskrift på et herlig skjerf i Kitten Mohair. Det mønsteret skal prøves, må bare få ferdig noen UFOer først!
Det er så moro med adventskalenderbytte! Gleder meg allerede til neste år jeg!

Posted by Picasa

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Gleder meg til å se hva du holder på med på strikkefronten! Pulsvarmerene var veldig flotte med blondekanten, en stilig detalj!

Sjekk innom Scrappehuset.blogspot.com. Der har de en steg for steg forklaring på farging med promarkere nå. Litt annerledes enn det jeg lærte, og kanskje en bedre måte også. Og det er gevinst på kommenteringen :)

Ha en finfin uke!
Klem