tirsdag 25. januar 2011

Og jula varer helt til påske!

Da jeg pakket bort julepynten tidlig i januar, måtte jeg bare forevige litt av favorittpynten min og vise dere! Kanskje litt i seneste laget nå, men som kjent varer jo jula helt til påske!

Dette søte englekoret fikk jeg av en gammel dame da jeg var liten. De var allerede gamle og slitte da jeg fikk dem. Men jeg syns de er så fulle av sjarm at jeg ikke har hjerte til å restaurere dem. De må fram hver jul! Skulle gjerne hatt noen flere, men det har ikke lykkes meg å få tak i noen. Kanskje du har et tips om de finnes for salg noe sted?

Også har vi denne sjarmis gjengen da! De har en av mine nieser laget til meg for mange år siden! De pakkes forsiktig frem og settes på plass hver jul. Er de ikke flotte?

"Huff, matmor. Må du ta bilde nå igjen. Jeg som sov så godt her på matfar sin mage....."
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: