tirsdag 4. oktober 2011

Og dagene raser av gårde!


Også jeg som skulle bli så flink til å oppdatere!

Vel vel, nå er det tid for innekos, så kanskje det er håp nå!

Ute blåser og regner det, vi har berget pavilijong taket og tjora fast andre løse gjenstander.
Det er fyr i ovnen og jeg skal strikke videre på Olive-genseren min. Snart ferdig!

Kanskje jeg skal vise fram denne vesten som jeg strikket tidligere i høst/sommer?
Det er utgangspkt i et Dropsmønster, men med noen endringer som det ofte blir hos meg.
Nå ble jeg litt usikker, men tror jeg brukte Nepal fra Drops og Fin fra du store Alpakka.


Heklet kant rundt hele vesten. To vidt forskjellige garn og uttrykk.




Nå finner jeg fram strikkinga mi og benker meg foran tv. Stearinlysene er tent i hopetall og ute uler vinden. Det er nå litt koselig også da!

Ha en fin høstkveld!

3 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

Åhhh, høsten er en deilig tid. Faktisk min favoritt årstid. Det er mer akseptert å være inne for å drive med hobby ja :-)

Her i Porsgrunn har det vært strålende sol og god temperatur i mange dager nå så høstfølelsen har ikke helt grepet taket om oss.

Til fredagen skal båten opp så da er den tiden over...Igjen....

Ha en strålende tirsdag høstkveld.

Brit Strikkenerd sa...

Søt vest og høst er en flotteste strikkesesong:) Takker for at du tok turen innom meg og at du er med på mitt julekalenderlotteri:)

Brit Strikkenerd sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.