søndag 24. februar 2008


Ferdig med garnmysteriet!
Endelig er jeg ferdig!
Siste del av mysteriet kom fredag 15. februar. Ivrig etter å få mysteriet ferdig, satte jeg meg ned samme ettermiddag med strikkepinnene. Da kom telefonen om at min far hadde fått hjerteinfarkt i skiløypa. Det går heldigvis bra, og han er vel snart på en ny skitur tenker jeg!
Forrige uke ble travel, han har vært innlagt ved St. Olav i Trondheim og det er 12 mil hver vei å kjøre dit, så ettermiddagene gikk fort unna.
Nå er ting tilbake til normalen, og jeg har fått laget ferdig Garnmysteriet. 
Det ble en lue med brem! Passet meg akkurat, så den beholder jeg nok selv. Lua er strikket i Alaska garn som jeg har hatt liggende lenge. Gubben er som vanlig modell....
Takk, Liv-Toril for at du laget dette til oss!

Ingen kommentarer: