søndag 11. juli 2010

Juniplagget

Endelig har jeg fått rota meg til å ta bilder av juniplagget.
Det er en søt liten tunika/kjole. Den er opprinnelig strikket etter str. 1 år, men da jeg har brukt annet garn enn originalen, tror jeg kjolen heller passer til 3-4 år. Men det gjør ingen ting, for jeg vet ikke hvem som skal bruke den enda.



Jeg har pyntet kjolen med to små søte hjerteknapper. Kjolen er strikket i Lerke fra Dale. Jeg har mange nøster liggende enda. Garnet var opprinnelig tenkt til en tunika til meg selv, men tror jeg har vært "bevistløs i gjerningsøyeblikket" (les: under shoppingen) for jeg har plukket med meg garn fra mange forskjellige parti. Og fargeforskjell sa du!

Juliplagget er allerede på pinnene - ja nesten ferdig faktisk. Og i dag startet jeg på augustplagget, bare måtte... Håper bare jeg har nok disiplin til å få ferdig juliplagget....

Ha en flott søndag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Den var søt.
Det var vel ikke store forsinkelsen :-) Jeg blogget akkurat mai-plagget!
Ønsker deg en fortsatt god sommer

Rigmor sa...

skjønn kjole. har strikket slike her også, og de er så gode i form og fasong. ha en flott søndag! :)

wims sa...

Kjempe søt topp :O)

Unknown sa...

Kjempesøt. Godt at slike bevisstløse øyeblikk kan bli til noe søt :-)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempesøt tunika!! Ha ein fin søndag.

Unknown sa...

Hei!
Så mye fint du lager. Likte veldig godt kortene dine. Er i startfasen på scrapping/kortlaging, så jeg fisker inspirasjon der jeg kan. Nydelig sommerfugler du fester på kortene. Er det en dies, og hvilket merke?

Vil gjerne følge deg videre, så jeg legger deg til hos meg hvis det er greit :-)

God helg, mvh solfrid ¤