søndag 15. august 2010

Ferieslutt og juliplagg

Også jeg som skulle blogge så mye i ferien.....
I stedet ble det en laaaang bloggeferie.

Vi har vært i hverdagen en uke nå, og begynner å komme i gjenge igjen etter at vi har vært borte stort sett hele ferien. Men det kommer jeg tilbake til.

Jeg er ferdig med mitt år med 12 plagg, men har ikke vist de to siste enda. Her er mitt 11 plagg - som da blir juliplagget mitt. Denne er laget i Mandarin og er fra et Sandnes hefte. Har fått sansen for vester til tunika/kjole, så det kommer flere av dem!



Nærbilde av rutene. Det er heklet mange ruter som er sydd sammen. Fargen er valgt til en tunika jeg har, men den er egentlig anvendelig til det meste. Vanskelig å få vist fargen riktig, men den er sånn cirka mørk beige.







- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Hege sa...

Så flott vest! :)
Og velkommen tilbake fra ferie :)

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg!!