søndag 7. oktober 2012

Dorthe

Det ble jo en Dorthe på meg også da....
Tenkte ikke jeg skulle, men fikk lyst på en slamsegenser jeg også.
Fargen falt jeg fullstendig for da jeg var innom Husfliden, de hadde akkurat fått den inn.
 
Jeg har strikket i Alpakka og Faerytale. Genseren ble egentlig litt for pusete. Liker ikke den mohair følelsen. Nesten så jeg har lyst til å strikke en til, og heller velge Mitu og Alpakka kanskje. Men så tenker jeg på hvor kjeeedelig det var å strikke genseren, så mister jeg helt lysten. Ja ja, vi får se....

Om jeg kommer til å bruke denne? Njaæsj, kanskje ikke så mye. Muligens litt når det blir en 20-25 minus til vineren...

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Flott genser med en flott farge! Jeg har ikke lyst til å strikke en slik genser, men kan hende jeg har lyst på en slik allikevel. Får se hva tiden bringer ;-)

Håper at alt står bra til med dere!!
Klem

Brit Strikkenerd sa...

Hærlig høst farge! Jeg har en slik på vent for å få bruke opp noe av mitt garnlager. Takker for at du deltar på mitt julekalenderlotteri og takk for link:)