mandag 1. oktober 2012

Tilbake igjen!

Etter en laaaang bloggepause prøver jeg nå å få litt liv i bloggen igjen!
Mistet lysten til å blogge i vår, men nå fant jeg ut at jeg savner litt å vise fram det jeg lager.
For strikke, det har jeg gjort!
 
 
Først ute er Osloanorakken fra Pickles! Opprinnelig tenkt til en gutt som ble 3 år tidlig i august, men selv om den er strikket i str 4-5 år, fant jeg ut at den ble for liten.
Genseren er strikket i dobbel babyull, det ble nok litt for tynt i forhold til originalgarnet. Ja Ja, kanskje jeg får prøve å strikke en ny til neste år. Det blir vel alltids bruk for denne også.
 
 
Skulle vel helst hatt traktorknapper, men det hadde jeg ikke for hånden så det ble treknapper.
 
Nå har jeg et par pulsvarmere på pinnene. Garn og mønster fra Du store alpakka. Men det kommer jeg tilbake til litt senere, når jeg bare blir ferdig. Men de blir fiiiine!
 

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Herlig at du er tilbake igjen!
Oslo-anorakkene var jo en slager blandt mange, og det hadde vært kjekt med enda større størrelser også!
Gleder meg til å se pulsvantene dine!
Klem

Best Amazon Products sa...

Nice post,thanks for sharing
best riding lawn mowers