søndag 18. oktober 2009

Jeg har fått en award!




Hildegunn har sendt meg en award. Med den fulgte en oppfordring til å komme med 10 sannheter om meg selv. Jeg måtte tenkte litt på den, for egentlig kunne jeg likegodt lime inn Hildegunn sin, så godt stemmer den, men må vel prøve å få til noe annet :-)

1. Veldig flink til å utsette ting til siste liten.
2. Har 3 mål tomt, men hater hagearbeid.
3. Husmorgenet er heller ikke spesielt aktivt....
4. Skodilla.
5. Samler på garn. Strikketøyet er aldri langt unna.
6. Ser gjerne en god krim.
7. Har nettopp fått øynene opp for kortlaging.
8. Har både hund og undulat. De er nesten bestevenner....
9. Ønsker meg et kurs i fotografering og et i photoshop.
10. Har nettopp vært ute og gått laaang tur i det fine høstværet, sammen med mann og hund.

Jeg sender den videre til to andre flotte hobbyjenter, PerJorun og Fruen på Skogmo!

1 kommentar:

PerJorun sa...

Tusen takk for awarden. Skal vri hodet mitt og finne noen sannheter om meg selv. Sees vel på torsdag?