lørdag 12. desember 2009

Flotte gaver og Mamma Mia

Den daglige oppdateringa som jeg hadde planer om, har ikke helt gått min vei. Det har vært travle dager, men kanskje blir det litt bedre nå?

Siden sist har jeg fått flotte kalendergaver!
Den 8. fikk jeg oppskrift på Verdens Beste Kjeks. Den så innmari god ut, så den gleder jeg meg til å prøve til uka. Det var også med en pose pecannøtter som er en av ingrediensene. Nam Nam!



Den 9. fikk jeg søte små blomster til scrapping. Det er nok samme serie som du fikk, Ida. Men jeg hadde ikke rosa fra før, så det passet kjempefint siden jeg har vært på papirshopping og det ble med noen ark i rosatoner. Det var også med en ansiktsmaske, og det passet kjempefint siden det er en stund siden sist ja! Gleder meg til en avslappende stund når alt er vasket og ordnet til jul. Super gave!

Den 10. gaven avslørte et sett med julestickers. De var kjempeflotte. Har ikke sett de før! Nå er det på tide å lage julekort!


I går pakket jeg opp 3 nøster Smart i petrolfarge. Favorittfarge!
Samt et mønster på Saltkråkansokker. De var virkelig fine! Har ikke sett de før. Gleder meg til å prøve etter jul.

Men Ida, hvordan kan du vite at Sara Bernard er en av mine favoritter!? Jammy, den skal jeg virkelig prøve!


Jeg og en venninne har i hele høst snakket om at det hadde vært flott å se Mamma Mia i Oslo. For noen uker siden bestemte vi oss for at juleforberedelser fikk være, og bestilte billett. I går dro vi på dagstur til hovedstaden med shopping og show på planen. Det ble en skikkelig flott dag. Skikkelig kosedag! Mamma Mia svarte absolutt til forventningene.


Vi var nok begge ganske trøtte, slitne og blakke da våre respektive hentet oss på jernbanestasjonen i natt.

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Heisann!
Masse flott du har fått i kalenderen nå også, du blir ikke ledig for hobbyoppdrag med det første, ser jeg!
Flott at dere koste dere i hovedstaden! Legg gjerne ut bilde av alt det gromme papirstæsjet du kjøpte ; )

Ha en flott søndag!
Klem