lørdag 26. desember 2009

Siste kalendergaver




Da har vi pakket opp de siste kalendergavene og julegavene og er godt i gang med romjula. Det har vært kjempeflott å bytte kalender med Ida, virkelig flotte gaver har jeg fått. Her er de to siste. Den 23. fikk jeg MASSE flotte stempeltryk. Den var en kjempestor bunke, mange flere enn de som vises her. Og det beste av alt, jeg har INGEN av dem fra før!



Den aller siste gaven ble jeg helt stum av. Den inneholdt to nøster Nanuk-garn fra Du store alpakka. I en flott petrolgrønn farge. Samt bambusstrømpepinner og oppskrift på et par flotte votter. Garnet var skikkelig flott. Jeg har ikke prøvd det før. Tok med meg garnet, pinnene og mønsteret i familiselskap i går, tenkte jeg skulle få strikka litt innimellom. Det gikk kjempefort, så vottene ble ferdig på kort tid.















Tok dem på meg i dag da jeg gikk tur med hunden, de var gode og varme.













Så takk igjen, Ida for flotte gaver! Dette skal jeg sannelig være med på flere ganger, for det har vært moro!

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Hei og hopp og løkk me jula!
Så masse flott du har fått i kalenderen din, skjønner godt at det frister til gjentakelse!
Og vottene så skikkelig gode ut!

Ønsker deg ei fortsatt god jul : )

sipusa sa...

Åja! Nanuk: Det garnet der liker jeg sååå godt, synd det er så udrøyt. Har faktisk strikka votter i akkurat samme farge men jeg gav dem bort gitt;-D mottakeren ble svært glad da!