fredag 2. desember 2011

Adventskalender!


Hobbyboden er vi en del damer som bytter adventskalender. Det er tredje året jeg er med - det er jo så koselig!
I år har jeg fått Krøllemikkel som kalendervenn, og alle pakkene fra henne har jeg plassert i det gamle trauet mitt!




Endelig er desember her, så nå er det lov å åpne!

1. desember fikk jeg dette flotte kruset.  Gleder meg til å ta en rolig stund i førjulsmaset med en kopp med noe godt i!




I dag, 2. desember dukket denne flotte kurven opp! Jeg tror Krøllemikkel har sydd den selv, for den  dama er en racer på symaskin har jeg sett på bloggen hennes!
Midt i blinken for meg!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sissel`s syglede sa...

Så heldig du er som har slik en fin kalender. Det er alltid gøy med pakker :-) Ha en finfin helg.