søndag 18. desember 2011

4. søndag i advent


Da er vi enda en uke nærmere jul, kun 4 arbeidsdager igjen før vi tar juleferie! Og det gleder vi oss stort til!
Jeg har siden sist åpnet enda flere flotte gaver i kalenderen min! Jeg fortsetter der jeg slapp i forrige innlegg:

Mandag 12. inneholdt en flott boks til kaker eller konfekt (eller noe annet lurt?)

Jeg tror det blir peanøttkonfekt i denne boksen - nam nam!



Eller kanskje julemuffins? Tirsdagen fant jeg muffinsformer. Kjempesnedig, for jeg baker endel muffins.




Onsdag 14. fikk jeg en julerød slikkepott, så nå er jeg klar for julebaksten. Og den skal jeg ta til uka!




Og se den søte nåleputa jeg fikk i nummer 15! Jeg har faktisk ikke nålepute, så det var kjempebra!



Fredag 16. fikk jeg en flott boks fra Tilda. Snedig, her kan jeg gjemme masse små scrappeduppeditter feks!




En flott notatbok dukket opp i nummer 17! Er fæl til å ha "gullapper" her og der, så det blir greit å samle litt notater. Kanskje jeg finner de igjen også!


I dag fikk jeg en strikket kopptue! Toppers - de er bare best!




Jeg gjør litt annet enn å åpne pakker altså. Strikker feks. I dag strikker jeg en hals - som kanskje blir presang.  Ferdig bilde følger senere!


Kos dere i den siste uka før jul! Jeg skal som sagt prøve å bake litt - og bare litt!
Satser på et par sorter med konfekt eller karameller i stedet. Men tårnkake - det må vi ha.
(Også må vi ha krumkaker sa mannen for noen år siden. Ja, da får du bake det selv sa jeg. Og slik ble det! Dyktig har han blitt også!)



Ingen kommentarer: