søndag 11. desember 2011

3. søndag i advent

Planen om å oppdatere gavene (nesten) hver dag gikk skeis denne uka gitt! Influensa, juleselskap, julebord med jobben og litt juleforberedelser innimellom - sannelig har uka gått fort!
Her er ukas flotte gaver!

I dag fikk jeg morsomme former til kakemenn. Har ingen av disse fra før, så det var topp.
Nå har mannen fått influensa og så seg hag i det flotte tørkepapiret som også fulgte med. NEI, sa jeg, jeg fikk det i dag - finn deg en Lambi.  For den er min!



Og sjekk gårsdagens da! Et herlig nøste med Kashmir Alpakka! Har ikke prøvd det før, så jeg gleder meg til å finne et passende prosjekt etter jul. Det er jo så myyykt!



Fredag fikk  jeg flotte bånd og blonder. Jeg blir helt stum av de fine gavene Krøllemikkel har funnet til meg! Se på alle disse da!




7. og 8. desember har jeg slått sammen. Den 7. fikk jeg et flott mønster på votter og et nøste Karisma.  Kjempefine votter! Dagen etter fikk jeg to nøster til med Karisma, så nå blir det votter!


Den 6. fikk jeg denne søte lykten, fylt med the-lys. Den står nå og brenner fint ved siden av mine 3 adventslys!




Og se dette kjempesøte hjertet jeg fikk den 5. da! Litt dårlig lys på bildet, men du ser så vidt at det er sydd masse små perler på det!

Det er så flotte gaver! Det er nesten så jeg spretter opp av senga om morgenen, for jeg gleder meg til å åpne dagens pakke!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: